Побудована на аналізі скарг пацієнтів, аналізі лабораторних тестів, даних МРТ, КТ, та використанні аудіофайлів, як звукових нозодів. Ідея використання звукового файлу для функціональної діагностики стану здоров’я виникла після ознайомлення з інформацією із науково – дослідних інститутів США та Ізраїлю про комп’ютерний аналіз голосу людини: визначення її емоційного стану, наявності стресу і, навіть, про наявність в неї ковіду – 19. Такі роботи розпочалися ще в 90-х роках минулого сторіччя.
Для прикладу можна навести наступну інформацію з Вікіпедії:
LVA (англ. Layered Voice Analysis, укр. Багаторівневий Аналіз Голосу) – комп’ютерна технологія(метод) аналізу голосу, розроблена ізраїльською компанією Nemesysco в 1997 році. Технологія базується на власному наборі голосових параметрів, знайдених у ході досліджень, та їх кореляції з ключовими людськими емоціями. LVA аналізує голос людини та визначає ступінь емоційного і когнітивного напруження, рівень стресу та різкі зміни емоційних реакцій впродовж розмови.
Окрім того, після закінчення Вінницького медінституту в 1989 році доля звела мене із завідувачем функціональної діагностики лікарем, Онисько Е. І., у дільничій лікарні станції Козятин, де він передавав фонограми в режимі реального часу – звукові сигнали серця пацієнта через звичайний телефон в центральний відділ функціональної діагностики, де звукову інформацію через спеціальні пристрої перетворювали в звичайну ЕКГ з наступною її розшифровкою. Потім обидві ЕКГ (перша, яка буда записана на місці у дільничій лікарні і друга, яка була сформована на основі аудіо-передачі – порівнювались між собою і результати були тотожними. Це робилось з метою вивчення можливості реєструвати ЕКГ за допомогою звичайного телефону у випадку відсутності ЕКГ апарата чи в разі його несправності.
А враховуючи, що мозок людини це більше ніж комп’ютер, я використав можливості і техніку прикладної кінезіології в якості ще одного метода для діагностики стану людини та підбору препаратів для лікування. Спочатку це було на рівні проб, тестів, перевірок і, коли прийшло усвідомлення-розуміння, що це реально працює, почав використовувати такий підхід в своїх консультаціях. Це дає змогу консультувати людей в різних місцях світу, але за умови, що є доступ до телефонного зв’язку та мережі інтернет.